Toon houdt van muziek…en dat hoor je!

Geschreven door

in

Meestal zien – en horen – we Toon met zijn accordeon. Is er een feestje, dan is hij van de partij om iedereen op te vrolijken met een gezellig deuntje. Minder bekend, is dat ……Toon ook liefhebber is van de elektrische gitaar. Voor Ans – mét camera – gaf hij zijn versie van ‘stand by me’ ten gehore, waarvan hier een fragment;

Reacties

Geef een reactie