Na vele stormachtige regendagen, krijgen we gelukkig ook de zon te zien…. en is het meteen weer (vries)koud…. maar dat deert ons niet. Ook deze prachtige roos vreest de winterkou niet, laat de lente maar komen..!!

Na vele stormachtige regendagen, krijgen we gelukkig ook de zon te zien…. en is het meteen weer (vries)koud…. maar dat deert ons niet. Ook deze prachtige roos vreest de winterkou niet, laat de lente maar komen..!!
Geef een reactie
Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.