We willen nog even de Roparunners in de schijnwerpers zetten voor hun geweldige inzet en prestatie, gefeliciteerd! We zijn blij dat wij het team weer hebben mogen steunen met het beschikbaar stellen van onze bus.
[slideshow]
[/slideshow]

We willen nog even de Roparunners in de schijnwerpers zetten voor hun geweldige inzet en prestatie, gefeliciteerd! We zijn blij dat wij het team weer hebben mogen steunen met het beschikbaar stellen van onze bus.
[slideshow]
[/slideshow]
Geef een reactie
Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.