Roparunners Ossendrecht: top gedaan!

Geschreven door

in

We willen nog even de Roparunners in de schijnwerpers zetten voor hun geweldige inzet en prestatie, gefeliciteerd! We zijn blij dat wij het team weer hebben mogen steunen met het beschikbaar stellen van onze bus.

[slideshow] Roparun2018_1 Roparun2018_2 [/slideshow]

Reacties

Geef een reactie