Dit jaar vierden we de Paasviering naar het voorbeeld van het laatste avondmaal, zoals zo mooi verbeeld op talloze schilderijen. In de kapel werd alles in gereedheid gebracht om samen – aan lange tafels – te lunchen. Daarbij was één ‘hoofdtafel’ waaraan een aantal bewoners – als apostel figurerend – samen aten.
Traditioneel werd natuurlijk ook het gouden ei gezocht… de gelukkige vinder was Tim – hij kan mooi een dagje vrij nemen in ruil voor zijn gouden ei!
[slideshow]
[/slideshow]

Geef een reactie
Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.