Lekker voetballen op Sint Annaland – Verslag door Marc en Sudath

Geschreven door

in

Tijdens het NAC voetbaltoernooi (maart 2016) werden we benaderd of we mee wilden doen aan het toernooi bij WHS in Sint Annaland. We begonnen met een gezamenlijke warming-up en daarna begon het toernooi. We speelden wedstrijden op een klein veldje met kleine goaltjes. We troffen het met het weer wat de dag nog leuker maakte! Uiteindelijk, na vele wedstrijden en een spannend einde met penalty’s, zijn we zevende geworden. Na afloop hebben we lekker gebarbequet en zijn we voldaan naar huis gegaan. Geniet je mee van onze foto’s?

[slideshow]Voetbaltoernooi WHS_01 Voetbaltoernooi WHS_02 Voetbaltoernooi WHS_03 Voetbaltoernooi WHS_04 Voetbaltoernooi WHS_05 Voetbaltoernooi WHS_06 Voetbaltoernooi WHS_07 Voetbaltoernooi WHS_08 Voetbaltoernooi WHS_09 [/slideshow]

Reacties

Geef een reactie