Lekker potje voetballen bij NAC

Geschreven door

in

Afgelopen woensdag was het weer zover; onze bewoners mochten – naar jaarlijkse traditie – deelnemen aan het G-voetbal toernooi bij NAC. Geniet van de foto’s  waar  het enthousiasme en plezier vanaf spat! Ook NAC TV zelf maakte een supertof filmpje, het linkje vind je hier. Ook in de krant verscheen een leuk stukje over deze sportieve activiteit, dat kun je hier lezen: 2016april_G-teams spelen voetbal bij NAC

 

 

[slideshow]NAC-2016_01 NAC-2016_02 NAC-2016_03NAC-2016_07 NAC-2016_09 NAC-2016_10 NAC-2016_11 NAC-2016_13 NAC-voetbal2016_01[/slideshow]

Reacties

Geef een reactie