Een kerstster op Titurel; geschreven door Mijke

Geschreven door

in

Het was een mooie dag in december, de zon scheen buiten en binnen was het lekker warm. Het kasteel stond er kerst-achtig bij. We zijn al vroeg begonnen met het voorbereiden voor het kerstspel en het huis in kerstsfeer te krijgen.

Zo hebben we de stoep aangeveegd, RobertJan heeft de bladeren van het gras geveegd. Daarna kwam het leukste maar ook het spannendste stuk; we moesten naar de toren van het kasteel van Titurel om de kerstster op te hangen voor het kerstspel! Hierbij maakte ik de foto’s en Koen stond beneden om de ster aan Guido, boven in de toren, aan te geven.

En ja: hij hangt heel mooi! Nadat we de kerstster hadden opgehangen, werd ook de Cluse opgeruimd en voorbereid voor de kerstmarkt. En nu zijn we helemaal klaar voor de kerst.

Ik wil nog één ding zeggen, daar komt ie….. ik wens iedereen een fijne kerst en een gelukkig nieuwjaar!
[slideshow]Een kerstster op TiturelBILD2642 (Small)BILD2668 (Small)Een kerstster op TiturelEen kerstster op TiturelEen kerstster op TiturelEen kerstster op TiturelEen kerstster op TiturelEen kerstster op Titurel[/slideshow]

Reacties

Geef een reactie