Gefeliciteerd Tim, met het behalen van je diploma!! (meer…)
Maand: juli 2016
-

Gefeliciteerd met je diploma, Delano!
Vorige week mocht Delano zijn handtekening plaatsen onder zijn behaalde VMBO-diploma; goed gedaan, Delano! (meer…)
-

Cultuurklas bezoekt moskee, tekst door Jona
Op 13 juli is de cultuurklas van Janny naar de moskee in Roosendaal gegaan. We gingen er naartoe om de periode geloof en religie af te sluiten. Het was best een fijn uitje. (meer…)
-

Nieuwe tuintafels en banken
vandaag hebben we nieuwe tuintafels en banken gekregen
het oude buiten meubilair was ernstig aan vervanging toe
gelukkig hebben we in onze kennissenkring handig volk
vandaag hebben Jan en Gijs Hopmans nieuwe tafels en banken gebracht
waar we zelf de laatste hand aan moesten leggen
gelukkig zijn er altijd mensen die daar met veel plezier en kracht aan willen werken
na een paar uur hard werken kunnen we weer allemaal lekker zitten
-

Samen zorgen voor dieren, foto’s door Glenn
Op Titurel wonen niet alleen mensen, maar ook een heleboel dieren. Deze vragen natuurlijk dagelijks verzorging, en er wordt natuurlijk ook mee geknuffeld. Kijk maar even mee.
[slideshow]
[/slideshow][slideshow]
[/slideshow] -

BWI huiskamer op verplaatsing: van Hoogerheide naar Putte, tekst door Jopie
Donderdag 14 juli hebben we de bezoekers van het BWI huiskamer project in Hoogerheide met de bus van Titurel opgehaald om vervolgens met z’n allen naar Titurel in Putte te rijden. (meer…)
-

Even lekker keuvelen bij de schaapjes…
…. ook honden Kiki en Nova zijn graag van de partij… en Carin was net op tijd om dit gezellige plaatje te fotograferen…..

-

Avond4daagse: we hebben ons beste beentje voorgezet! Tekst en foto’s Yvonne
Oké, daar gingen we dan!
Vol goede moed en zin begonnen zes bewoners en enkele begeleiders aan de 5 km van de Avond4daagse van Ossendrecht. Dominique waagde zich zelfs aan de 15 km! Het doel was duidelijk, namelijk met elkaar een leuke activiteit volbrengen. Enkele dagen ervoor werd het idee geopperd en voor we het wisten waren we de eerste dag al gestart. De 2e avond werden we beloond met ijsjes die door Cor en Cathelijne gebracht werden. Rianne en Ellen hebben er ook van genoten die avond.De 3e avond was er regen maar aangemoedigd door Jopie en enkele bewoners van Lohengrin, die lekkers bij zich hadden, hebben we ons er toch maar goed doorheen geslagen!
Toen alweer de laatste dag…..muziek was er van de fanfare en als verrassing kregen we ook nog bloemen. Daarna mochten we de felbegeerde en uiterst mooie medaille in ontvangst nemen, moe maar zeer voldaan ploften we weer lekker op de bank neer!
Wij zijn er zeker weer bij volgend jaar!
[slideshow]
[/slideshow] [slideshow]
[/slideshow]








