• https://mjfveterinarycollege.org/
  • deposit pulsa
  • https://www.maltaweddingphoto.com/
  • https://assholesatheory.com/
  • situs toto
  • toto 4d
  • slot toto
  • primatoto
  • https://tabliczki24.pl/

    https://mantra.com.tw/

    https://dietncheat.com/

    slot togel

    toto togel

    https://sukabumistone.com/es/

    https://www.modernartframing.com.au/contact-us

    https://team-dog-lingen.de/

    toto togel

    toto togel

    toto togel

    slot gacor

    situs toto

    toto slot

    toto togel

    slot pulsa

    situs toto

    situs slot

    https://uba-internacional.com/

    toto

    situs toto

    https://ameriparts.com/

    situs togel

    slot pulsa

    https://fpssa.com.ar/

    toto togel

    situs togel

    situs toto

    slot pulsa

    slot pulsa

    situs toto

    slot togel

    slot gacor

    https://didaktikamj.upol.cz/

    slot qris

    https://safari.udsm.ac.tz/

    situs toto

    slot toto

    situs togel

    https://cmnlacademy.com.au/product/rcg/

    slot qris

    situs toto

    https://www.technotech.it/en/

    slot777

    situs toto

    slot qris

    situs toto

    situs toto

    https://altpro.fi/tuotteet/

    depo 5k

    slot qris

    slot togel

    https://admission.gafcscmil.edu.gh/

    https://vagas.promptservicos.com.br/

    deposit 5000

    https://www.karvyonline.com/dp-account-access/

    https://trade.karvyonline.com/

    https://hog-roast.com/

    https://www.campingrozenhof.com/nl/

    https://www.chicagoiron.com/

    https://slopega.me/

    situs slot

    situs toto

    https://campingrozenhof.com/

    situs toto

    https://prolugar.fau.ufrj.br/

    slot deposit 5000

    toto togel

    situs togel

    situs toto

    slot qris

    situs togel

    deposit 5000

    slot 5000

    situs toto

    toto 4d

    https://gallery.pustovit.com/

    https://www.hoteldenver.net/

    https://marywshelley.com/

    deposit 5000

    toto togel

    toto togel

    https://datacenter.medinformer.co.za/

    situs togel

    slot gacor

    Riane – Pagina 11

    Auteur: Riane

    • Elfia 2016 was weer een geweldig feest, tekst door Roland, foto’s Yvonne en Daisy

      Elfia 2016 was weer een geweldig feest, tekst door Roland, foto’s Yvonne en Daisy

      Op 24 september gingen we met een gedeelte van de Titurellers naar Arcen voor de elffantasyfair. Het was echt fantastisch, en weer veel gezien qua mooie creaties en kostuums. Ook zagen we sneeuwwitje in haar mooie jurk en een stormtrooper van Starwars. (meer…)

    • Titurel laaft de dorstigen, tekst en foto’s door Jan

      Titurel laaft de dorstigen, tekst en foto’s door Jan

      Afgelopen zondag kreeg het gezelschap van heerlijk weer, en dit speelde in de kaart van de gezinsfietstocht die naar jaarlijkse traditie door Putte en omgeving ging. Niet langs Titurel deze keer, dus stelden we een kraam op in de prachtige tuin van de zusters Clarissen waar de derde tussenstop van de gezinsfietstocht plaats vond. Reeds vroeg waren we met z’n allen in de weer om de fietsers van een drankje en desgewenst een versnapering te voorzien. We maakten van de gelegenheid gebruik om de unieke producten te tonen die onze bewoners met veel toewijding vervaardigden, er werd ter plekke zelfs gedemonstreerd hoe onze befaamde onderzetters gemaakt worden.  Kortom, het was een geslaagde dag.

      [slideshow] gezinsfietstocht1_web gezinsfietstocht3_web gezinsfietstocht4_web gezinsfietstocht5_web [/slideshow]

    • Laatste dag in het Limburgse land

      Laatste dag in het Limburgse land

      De laatste dag vandaag in het Limburgse land.  Nadat we eerder deze week voor een gesloten poort bij het Aardbeienland stonden hadden we dat vandaag nog in te halen.  Zo gezegd zo gedaan, maar eigenlijk waren de meeste harten al op weg naar huis. De aandacht was er niet helemaal bij totdat de consumpties kwamen. Toen waren we er weer en bleek hoe lekker de aardbeien waren. Toen de vermoeidheid toesloeg zijn we teruggekeerd naar de Busselaar en konden de fietsen en scooter alvast geladen worden en was het wachten op ons laatste uitje : het etentje bij Bebo in Sevenum. De langverwachte superfrikandellen konden eindelijk besteld worden en aldus geschiedde. Volgegeten en moe zijn we weer huiswaarts gekeerd. Nog één nachtje en dan kan iedereen weer in zijn/haar eigen bedje slapen.

      De groeten uit een intussen rustige Busselaar !

    • Woensdag: meer dan pannenkoeken op het menu

      Overdag konden we kiezen uit een ruim aanbod aan activiteiten, zoals vissen, bioscoop of shoppen.

      Mijke ving een gigantische vis, Ton en Roland leefden zich uit in een muziekwinkel en Jona, John en Sudath genoten van een namiddag in de bioscoop. Voor het avondeten trokken we naar Erve Kots, waar een pannenkoekenbuffet op het menu stond met alles erop en eraan. (meer…)

    • Maandag en Dinsdag, tekst door Sabine

      Maandag zijn we na het ontbijt met zijn allen vertrokken naar Aardbeienland. Helaas stonden we voor een gesloten deur. We zijn daarom naar Venlo doorgereden. We hebben een rondje door de stad gelopen en een frietje gegeten wat voor de meeste de dag weer goed maakte. Op het gemakje zijn we terug gegaan. ’s avonds was Karen voor de verandering de DJ en al snel liep het cafe helemaal vol .

      DSC00537

      Dinsdag zijn we na het ontbijt vertrokken naar Roermond waar de rondvaartboot lag aangemeerd. Koffie en thee met gebak stonden al klaar in de kajuit. We hebben lekker uitgewaaid aan dek en genoten van het mooie uitzicht. Na 1 1/2 uur gingen we van boord en kochten we een bloemetje voor de (pleeg)moeder van Dominique. Daar gingen we namelijk op de koffie met ook wederom weer een tafel vol gebak. Het was beregezellig en het was ook lekker weer. Ze hadden ook veel dieren daar hebben we ook veel plezier aan gehad. Timo het hondje ging van schoot tot schoot.

      Groetjes

    • Met z’n allen naar Movie World

      Met z’n allen naar Movie World

      Na een fiks ontbijt iedereen de bus in naar het pretpark Movie World in Duitsland. Bij aankomst dronken we even koffie en kort nadien ging iedereen op eigen houtje het park verkennen. (meer…)

    • Maandag een dagje rust?

      Officieel gingen we het rustig aan doen voor de verandering,maar daar kwam niet veel van in huis.

      Toegegeven, we sliepen wat uit vandaag, maar eens uit de veren, gingen Laurens, John, en Jordy weer vissen. Eerst zijn we professioneel materiaal gaan inslaan bij het magazijn van een webwinkel. John kocht een hengel en Laurens was gesteld met een nieuwe molen. Machiel, Ton en Gertjan gingen met me mee naar de kringloopwinkel in Winterswijk en nadien naar de vrijetijdsmarkt, een soort supermarkt voor kampeerspullen. Lukas trakteerde wie daar zin in had op een ijsje bij een topijssalon in Duitsland. Mijke en Sil zochten dan weer de sauna en de hot-tub op om daar heerlijk te relaxen. Van daar gingen ze rechtstreeks op de trampoline.

      Kortom, iedereen had het gewoon lekker naar zijn zin.

      Groetjes uit Aalten

    • De dag des Here

      Vanochtend zijn Karen en Sabine naar de kerk geweest. Het was een katholieke dienst, bij Sabine niet heel bekend maar Karen wist veel uit te leggen. Daarna konden Sonja en Nico naar de tante van Nico vertrekken die in Veldhoven woont. Ze keerden tevreden huiswaarts met een lekkere Limburgse vlaai.  Bij thuiskomst heeft Nico nog even een lampje van de bus vervangen samen met Cor.  (meer…)

    • Belevenissen van de achterblijvers

      Belevenissen van de achterblijvers

      Alweer een week geleden dat de bewoners vertrokken zijn op hun vakantie, leuk is het de verhalen iedere dag te lezen via de site, en natuurlijk de app van de collega’s.

      Hier, in de oase van rust de dieren iedere dag verzorgd, met hulp van Albert, Yvonne, Dana. De paardjes, de kippen, de schapen, de katten, de honden, Basje, en natuurlijk de vissen van John en Lex.

      Om iedereen te bedanken hebben we zondagavond een heerlijke barbecue gehad, iedereen heeft ervan genoten. Ook Ronald was present, de tuin ligt er weer mooi bij, ook hij heeft het druk gehad de afgelopen week.

      IMG-20160807-WA0000

      De hondjes doen het prima, we wandelen iedere dag 2 keer een uur met ze, daarna eten, en dan slapen. Wat een leven. Ook hebben ze de eerste dag al goed werk verricht door een landloper van het terrein te verjagen, na een paar keer vriendelijk vragen aan hem om weg te gaan, wat hij niet deed. Toen maar samen met de honden erachteraan, die heel goed door hadden dat de man van het terrein moest. Hij liep steeds harder.

      IMG_20160807_213328

       

      Ik hoop de bewoners weer snel te zien, ook al genietend van de rust, ik mis ze vreselijk.

       

      Anita

    • Zondagse braderie te Groenlo

      Zondagse braderie te Groenlo

      Deze “zon”dag had z’n naam niet gestolen. Onder een zomerse zon fietsen we naar Groenlo, een goeie 16km verderop om er de braderie te bezoeken. Sommigen vonden het wat te ver of hadden last van hun knie, dus zij konden met de bus meerijden tot daar. (meer…)