Titurel strives for a good quality of care,,nl,however, it may happen that you are not satisfied or that you do not agree with something,,nl,If you are not satisfied with the care or service provided by us,,nl,you should preferably contact the personal supervisor,,nl,care coordinator or the person causing the complaint,,nl,Can not find a solution like this,,nl,Then you can contact the team leader,,nl,he / she will try to find a solution together with you,,nl- and service. Yet it may happen that you are not satisfied,,nl,Or that you do not agree with something,,nl,We strive to eliminate the cause of a complaint as well as possible and to avoid repetition in the future,,nl,What to do with a complaint,,nl,there are several ways to make your complaint known,,nl,You are always free to choose which option you use,,nl,If you are not satisfied with the care or services that you receive from us, please speak with the personal supervisor or the person responsible,,nl. Of dat u het ergens niet mee eens bent. We streven ernaar om de oorzaak van een klacht zo goed mogelijk weg te nemen en herhaling in de toekomst te voorkomen.

Wat te doen bij een klacht, er zijn meerdere mogelijkheden om uw klacht kenbaar te maken. U bent altijd vrij om te kiezen welke mogelijkheid u daarvoor gebruikt.

Spreek bij voorkeur met de persoonlijk begeleider of de veroorzaker als u niet tevreden bent over de zorg of diensten die u van ons krijgt. Preferably at a quiet time,,nl,Talk often leads to a solution of the problem,,nl,Can not manage to find a solution with those directly involved,,nl,Then contact the team leader,,nl,He / she will try to find a solution together with you,,nl,Is your dissatisfaction not resolved satisfactorily by the employee and / or the team leader involved,,nl,then you can contact the complaints officer,,nl. Vaak leidt praten tot een oplossing van het probleem. Lukt het niet om een oplossing te vinden met de direct betrokkenen? Neem dan contact op met de teamleider. Hij/zij zal samen met u proberen om tot een oplossing te komen.

Is uw ongenoegen niet naar tevredenheid opgelost door de medewerker en/of de betrokken teamleider, dan kunt u contact opnemen met de klachtenfunctionaris. He will discuss this with you and try to get the parties involved in a good way to get a conversation and find a solution to the conflict.,,nl,Contact information complaints officer Sjoek de Vries of Zorgbelang Brabant,,nl,Email,,pt,If the conversations have not offered a solution,,nl,you can express your displeasure in writing or by email to the driver,,nl,If this step is also not satisfactory, they can receive this care from the Wlz,,nl.

Contactgegevens klachtenfunctionaris van Zorgbelang Brabant: mevrouw Daphne Snijders;

E-mail: d.snijders@zorgbelang-brabant.nl

Phone: 06 53 88 42 80

Als de gesprekken geen oplossing hebben geboden, kunt u uw ongenoegen schriftelijk of per mail kenbaar maken aan de bestuurder.

Als ook deze stap niet naar tevredenheid is verlopen kunnen zij die zorg ontvangen vanuit de Wlz, submit their complaint to the Dispute Care Dispute Committee,,nl,Read more about this disputes committee,,nl,which complaints they can handle and what the procedure is,,nl,their website,,nl,You are free to file a complaint directly with the Disputes Committee,,nl,However, the Disputes Committee advises to first discuss your displeasure with those directly involved,,nl,with the team leader,,nl,driver and / or the complaints officer,,nl,That is usually the fastest and best way to come to a solution,,nl. Lees meer over deze geschillencommissie, welke klachten zij kunnen behandelen en wat daarbij de procedure is op hun website.

U bent vrij om direct een klacht in te dienen bij de Geschillencommissie. De Geschillencommissie adviseert echter om uw ongenoegen eerst te bespreken met de direct betrokkenen, met de teamleider, bestuurder en/of de klachtenfunctionaris. Dat is meestal de snelste en beste manier om te komen tot een oplossing.

Those who receive care from the Wmo,,nl,can also submit their complaint to the contact person of the municipalities,,nl,The contact details are,,nl,MEE West-Brabant,,nl,Louis Porquinlaan,,pt,AM Bergen op Zoom,,nl,Voluntary client support from Woensdrecht Henk van de Brug,,nl,Voluntary client support from Woensdrecht Elcilia Kleinsmidt,,nl,Accessible on Monday,,nl,and Tuesday morning,,nl,You can voice the voicemail at other times or without a hearing,,nl,Voluntary client support from Woensdrecht Marjon Diepenbroek,,nl , kunnen hun klacht ook voorleggen aan de contactpersoon van de gemeenten. De contactgegevens zijn

  • Vrijwillig cliëntondersteuner Henk van de Brug, 06 – 46505116, h.vande.brug@oc-woensdrecht.nl
  • Vrijwillig cliëntondersteuner Elcilia Kleinsmidt, 0164 – 71 21 97. Bereikbaar op maandag- en dinsdagochtend. Op andere momenten of bij geen gehoor kunt u de voicemail inspreken; ook kunt u contact leggen via de mail: e.guy@oc-woensdrecht.nl.
  • Vrijwillig cliëntondersteuner Marjon Diepenbroek, 06 – 30 73 57 43. Bereikbaar maandag en dinsdag of via voicemail; ook kunt u contact leggen via de mail: m.diepenbroek@oc-woensdrecht.nl
  • Vrijwillig cliëntondersteuner Ada Koster, 06-52795396, a.koster@oc-woensdrecht.nl. Bereikbaar op woensdag en donderdag.

Meer informatie treft u aan in onze Klachtenreglement en -procedure.

Leave a Reply

You must be logged in to post a comment.